Thursday, March 31, 2011

Mereka buat aku rahang aku jatuh nam belas kali !

Posted by bemymine at Thursday, March 31, 2011
Holaaa holaaaa hollllllaaaa!!!!

Apekah? Mengapakah? Siapakah?? Segalanya akan terjawab selepas ini. Waaahh da macam edisi siasat yg dah habis edisi je kan.. Kah kah kah kah.. Paaanngggg aku skali k!..

Apekah? Mengapakah? Siapakah yang boleh membuat rahang aku jatuh nam belas kali *seperti tajuk diatas, saja nak ulang*.. Jawapan nye.. Jeng jeng jeng...

Asal aku asik dok ulang ulang je nie ek?? huahuahua.. saje je sebab aku tak de idea nak tulis kata alu aluan dan palu paluan.. hohoh!

Sebenarnya, aku nak tulis pasal hero & heroin aku neh ha... Siapa? si Horatio, si Max, si  Alex.. hoho! Siapa dieorang neh. Dieorang la hero untuk cerita CSI MIAMI, CSI NY & HAWAII FIVE O. Korang tengok tak? jangan tipu la cakap tak tengok. Sure tengok kan..

Sebab dieorang nie lah yang buat masa makan aku jadi 1 jam baru nak siap. Punya la fokus point kat TV, sampai member dah tambah nasi 3 4 kali, aku masih dengan nasi yang sama, kuantiti yang lebih kurang sama.. Teruk kan..

Dan sebab dieorang nie lah, aku sanggup siaran ulangan cerita dieorang berkali kali. Sampai kakak aku cakap "kan ko dah tengok cerita nie semalam?". Aku lak hanya senyum tak perlu kata apa apa.. wahahaa..

Antara Sebab sebab aku suka tengok dieorang adalah ::



  • CSI NY -Sebab MaC! Dia cool gilerrrrrr okeh.. 



  • CSI MIAMI -Sebab HORATIO!! hhahaha.. gatai kan aku.. bukan pe, aku skua tengok time die nak pakai shades.. Kacak weyyhh even dah baya baya bapak haku dah.. tak pe lah, bukan nak kawen dgn dia pun. minat je.. hhahhaa.. Kemain gatai ko kecikkkk...

  • HAWAII FICE O -Perrggghhh...Minat tersangat sangat okeh! lagi lagi dekat alex.. hahaha.. body ketoi ketoi tu.. rasa selamat je lau jalan dgn die *berangan jap*. hahahaah.. Dulu ada versi lama aku tak berapa minat sebab ala ala 60an.. Now versi baru dan aku sangat sangat suka okeh!! Alex tu aku punyerr k, jangan ameekk!!


  • COVERT AFFAIR - Best sebab juru teknik dia buta & jadi CSI.. hebat okeh!

  • BLUE BLOODS - the whole family jadi polis okeh! anak perempuan lak jadi lawyer.. dari atokkkk sampai la ke cucu.. syokkkk ooo tengok.. rasa nak jadi polis tapi semalam ukur tinggi resultnye haaaaampeeeh! cancel..

Moral of the story :: Even aku tak layak jadi sebahagian daripada mereka, aku berangan pun tak hape kan kan kan.. bang bang bang.. tembak guna pistol air pun jadilah.. whahahaa..

P/s :: kena update cepat cepat sebab BIG BOS da nak sampai. Adioss amigosss..


0 comments:

Post a Comment

 

kecik membebel Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting