Saturday, March 26, 2011

Berbicara pada bintang !

Posted by bemymine at Saturday, March 26, 2011
Reactions: 
Salam & selamat malam semua..




Kan best kat kalo bumbung bilik aku boleh nampak awan. Hohoh.. Boleh kot tapi aku kena la tidur kat rooftop kan.. nak sangat kan.. Tak da lah, maksud aku seronok kan kalo sebelum tidur, kita tengok tengok dulu bintang bintang yang bercahaya di langit.


Kadang kadang bila aku tengok bintang aku rasa macam sumthing yang aku nak luahkan rasa terluah. Andai kata kita dapat luahkan pada bintang, luahkan apa yang terpendam dalam hati kita, rasa rasanya 24jam pun cukup kan..

Apakah benda yang kita ingin luahkan pada bintang yea? Adakah mengenai Hati, cinta, marah, dendam,  ataupun pasal mak ton sebelah rumah selalu tumbuk sambal belacan kuat kuat? LOL! Jika aku, aku hanya luahkan "kenapa aku susah mahu tersenyum melalui hati?", "kenapa aku masih sayang / ingat dekat engkau even macam macam kau buat kat aku"??, " kenapa la kat dunia nie ada manusia yang talam bermuka2, mcm depan orang ko nampak baik sangat, tapi belakang?"


Tolong jawab untuk aku boleh x??

0 comments:

Post a Comment

 

kecik membebel Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting